پنج دلیل که Heists در GTA Online درست کار نخواهد کرد

<-PostTitle->

آخرین ارسال های سایت

خبرنامه



پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور

  • رمز عبور را فراموش کرده ام!
  • عضو شوید!


  • نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

    تبادل لینک هوشمند

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گیم2 pc و آدرس game2pc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    به نرم افزار و بازی امتياز دهيد.


    پنج دلیل که Heists در GTA Online درست کار نخواهد کرد

    » بازدید : 400 » دسته بندی : PC، بازی pc، ،

     

    همان طور که می دانید از اکتبر سال پیش که GTA Online آغاز شد و کاربران بسیاری به آن وارد شدند و شروع به بازی در جهان آنلاین GTA کردند. از همان آغاز، بسیاری از کاربران به دنبال مراحل سرقت در این بازی آنلاین بودند چرا که در بخش داستانی تجربه بسیار خوبی را تجربه کرده بودند و می دانستند که با آنلاین شدن این مراحل به زیبایی آن افزوده خواهد شد. اما واقعا این مراحل در بخش آنلاین بازی به درستی کار خواهد کرد؟

    لازم به ذکر است که این بخش سرقت که به نام Heists معروف است، به دفعا تاخیر خورده است و راکستار نیز به خاطر این تاخیرها و نا هماهنگی های پیش آمده از مردم عذر خواهی کرد. همچنین اطلاعاتی نیز از شغل های جدید که به بازی اضافه خواهند شد منتشر شد که علاقه و عطش بازیبازان را برای مراحل سرقت بیش از پیش افزایش داد. اما همچنان همه منتظر انتشار آپدیتی از سوی راکستار هستند تا بتوانند بار دیگر این بار در بخش آنلاین به دزدی از بانک و دیگر مراحل به صورت گروهی بپردازند. نکته قابل توجه این است که این مراحل به خوبی پیش نخواهند رفت و این دلایلی است که به نظر می رسد نخواهد گذاشت این اتفاق به درستی بیفتد:

    gta 5 heists 1 1 پنج دلیل که Heists در GTA Online درست کار نخواهد کرد

    ۱- مرحل سرقت دارای جنبه های مختلفی هستند و بسیاری در آن باید شرکت کنند

    ببینید در بسیاری از مراحل و شغل های داخل بازی آنلاین ۱۶ نفر با یکدیگر به رقابت می پرداختند و در بسیاری از این شغل ها نیز نیاز به هماهنگی احساس نمی شد چرا که در برخی از آن ها مانند Death Match و Race با وجود هم تیم بودن تعدادی اگر بین آن ها هماهنگی وجود نداشت، اتفاقی در روند بازی نمی افتاد و در بازی تفاوتی ایجاد نمی کرد. اما در بخش سرقت تعداد بسیاری از کاربران باید با یکدیگر هماهنگ و در ارتباط باشند و این خود جای بحث دارد چرا که بسیاری از بازیبازان در بازی های آنلاین حتی از هدست استفاده نمی کنند که بتوانند با دیگران هماهنگ و یا در ارتباط باشند. این اتفاق حتی در Xbox 360 نیز که می توان در آن با کینکت نیز صحبت کرد قابل حل نیست چرا که دوباره تعدادی هستند که کینکت هم ندارند و از هدست نیز استفاده نمی کنند. این بسیار مهم است چرا که در مراحل سرقت برای مثال باید گروه سرقت کنند که ۱۶ نفر می باشند با یکدیگر هماهنگ باشند تا در زمان بندی و دیگر جنبه های سرقت هماهنگی های لازمرا انجام دهند. اگر هدست و یا کینکت در Xbox360 نباشد دیگر هیچ راه ارتباطی وجود ندارد تا هماهنگی صورت گیرد؛ البته اگر بخواهیم پیامک را در موبایل راه ارتباطی در نظر بگیریم، باز هم نمی توان به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنیم زیرا هم زمان بر می باشد هم در زمان سرقت این زمان وجود نخواهد داشت.

    اگر می خواهید یک سرقت بدون مشکل را انجام دهید باید گروهی هماهنگ شده از پیش داشته باشید تا دیگر در زمان سرقت نیازی به هماهنگی نباشد؛ این کار نیز حتی برای افراد فوق حرفه ای نیز سخت است زیرا در زمان سرقت اتفاقاتی می افتد که از پیش نمی توان آن را پیش بینی کرد.

    ۲- GTA Online بسیار از هم‌گسیخته است 

    حتی اگر گروهی از پیش هماهنگ شده نیز داشته باشید و مشکلی با مورد اول به وجود نیاید، همچنان مشکلاتی بر سر راه می باشد. اگر به دنیای GTA Online رفته باشید می دانید که همه بازیکنان جهان در یک سرور بازی نمی کنند و دلیل آن واضح است. معمولا ۱۵-۲۰ نفر در جهان هستند که در یک سرور بازی می کنند و در شغل ها نیز ۱۶ نفر در یک سرور بازی می کنند و دیگر از شغل چیزی خارج نمی شود. در مراحل سرقت تعداد گروه های بازیباز زیاد است. یعنی در مراحل سرقت در بانگ گروهی در نقش پلیس و پروهی در نقش سارق می باشند که هر دوی این گروه ها باید در یک جا باشند و از سرور خارج نشوند که در حال حاضر در جهان آنلاین GTA این امکان وجود ندارد.

    gta 5 heists 2 پنج دلیل که Heists در GTA Online درست کار نخواهد کرد

    ۳- در نقش پلیس بازی کردن بسیار کسل کننده است

    هیچ کس دوست ندارد در نقش پلیس بازی کند! این خیلی مسخره است که باید یک سری از کاربران منتظر بمانند تا گروه دیگر یعنی گروه سارقان شروع به سرقت کنند و دیگر نکته قابل توجه این است که افرادی که پلیس می شوند می دانند که قرار است سرقت صورت گیرد که این خود از زیبایی بازی می کاهد. البته در برخی شغل ها هم اکنون نیز گروهی پلیس هستند اما از ابتدا شروع به کار می کنند و برای مثال با جت از پایگاه بلند می شوند و به دنبال گروه فراری می روند اما در Heists پلیس ها باید تا به صدا در آمدن آژیرها منتظر بمانند و این کسل کننده خواهد بود. افرادی باید وقت خود را تلف کنند تا افراد دیگری آرزوهای خود را به تحقق برسانند! همه دوست دارند سارق باشند و در اینجا تنها راه اجبار می باشد که نتیجه خوبی نخواهد داشت. البته وجود AI ها به عنوان پلیس نیز مطرح است!

    ۴- اگر پای پلیس های AI به میان بیاید بازی مسخره می شود

    در اینجا راهکاری که به نظر می رسد استفاده از AI های بازی به عنوان پلیس می باشد که این راهکار نیز به کار نخواهد آمد؛ هوش مصنوعی پلیس ها قابل ستایش است اما برای مقابله با افراد حرفه ای کافی نیست و به راحتی قابل پیش بینی عمل خواهند کرد. مگر اینکه راکستار قصد افزایش هوش مصنوعی بازی را داشته باشد که به نظر غیر ممکن است! اگر این اتفاق بیفتد راکستار می بایست زمان بسیاری را صرف کرده باشد تا بتواند GTA Online را باهوش‌تر از پیش کند که این احتمال با توجه به تاخیر های صورت گرفته وجود دارد.

    ۵- هنوز راه زیادی باقی است

    هنوز هم سوالات بسیاری در ذهن کاربران وجود دارد؛ هر چند برخی اطلاعات از این مراحل منتشر شده است اما به نظر می رسد عملی شدن حتی یکی از این شغل ها نیز نیاز به جاه‌طلبی زیادی داشته باشد! شاید این شغل ها تنها رویا پردازی هایی برای سازندگان باشد که در آخر نیز کنسل شود اما باید منتظر ماند و دید که راکستار چه نقشه ای برای رفع این مشکلات در ذهن دارد و آیا خواهد توانست شغل هایی که اعلام شده است را به ارمغان بیاورد یا خیر.

    gta 5 heists 3 پنج دلیل که Heists در GTA Online درست کار نخواهد کرد

    برداشت ما:

    به نظر من برخی از دلایل ارائه شده بسیار به جا می باشند و واقعا باید فکری به حال این مشکلات صورت گیرد. در رابطه با نکته اول می توان راهکاری مانند چت کردن آنلاین را ارائه داد که در صفحه نمایش داده می شود البته این راهکار نیز کارآمد نیست ولی همه بازیبازان دنیای آنلاین نیز نمی توانند این مراحل را تجربه کنند و این کاملا منطقی است که باید تنها افرادی به این شغل ها بیایند که بتوانند صحبت کنند و با یکدیگر هماهنگ باشند! این مشکلی نیست که راکستار بتواند حل کند این مشکل کاربران است چرا که به نوعی بازی آنلاین بدون صحبت کردن با هم گروهی ها بی معنی است!

    نکته دوم نیز به نظر قابل حل می باشد و راکستار در آپدیتی که ارائه می کند می تواند به راحتی این مشکل را برطرف کند. البته امیدواریم که حل کند چرا که در غیر این صورت این شغل ها درست از آب در نخواهند آمد.

    نکته سوم و چهارمکاملا به جا می باشند و باید راهکاری برای آن تعبیه شود زیرا به شخصه ترجیح می دهم سارق باشم تا پلیس در این مراحل.

     

    نظر شما در رابطه با این مشکلات و این مراحل چیست؟ آیا ممکن است این رویا تحقق یابد و بتوان به صورت آنلاین با دوستان به سرقت بپردازیم؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.




    مطالب مرتبط

  • نقد و بررسی Fable III
  • دانلود نرم افزار دانلود منیجر
  • دانلود ترینر بازی Saints Row IV
  • دانلود سیو بازی saints row IV
  • دانلود تقویم دکستاپی سال 1393
  • دانلود بازی saints row 3 برای pc
  • معرفی بازی آنلاین شهر نشینان
  • رمز بازی جنگ ها صلیبی 2
  • مطلبی در باره ی بازی سایلنت هیل نسخه ی :بازگشت به خانه
  • دانلود مد ماشین آستون مارتین ونکویش 2013 برای بازی gta iv
  • ویژگی‌هایی از GTA IV که ممکن است از دید شما مخفی مانده باشند!
  • پنج دلیل که Heists در GTA Online درست کار نخواهد کرد
  • نمایش کلیه نظرات

    ارسال نظر
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:









    درباره ما

    به وبلاگ ماخوش آمدید.
    آمار سایت
    • کل مطالب : 37
    • کل نظرات : 0

    • بازديد امروز : 7
    • بارديد ديروز : 0
    • ورودی گوگل امروز : 1
    • ورودی گوگل دیروز : 0
    • بازديد هفته : 7
    • بازديد ماه : 17
    • بازديد سال : 79
    • بازديد کلی : 42982

    • آی پی : 3.144.93.73
    • مرورگر :
    • سیستم عامل :

    • افراد آنلاین : 1
    • تعداد اعضا : 1
    نظرسنجی
    وبلاگ ما از نظر شما چطور؟
    کدهای اختصاصی

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 7
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 7
    بازدید ماه : 17
    بازدید کل : 42982
    تعداد مطالب : 37
    تعداد نظرات : 0
    تعداد آنلاین : 1


    مورد نیاز کاربران